Benutzer: Gast  Login
Titel:

Representational scaffolding in digital simulations – learning professional practices in higher education

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Fischer, F., Bauer, E., Seidel, T., Schmidmaier, R., Radkowitsch, A., Neuhaus, B. J., Hofer, S. I., Sommerhoff, D., Ufer, S., Kuhn, J., Küchemann, S., Sailer, M., Koenen, J., Gartmeier, M., Berberat, P., Frenzel, A., Heitzmann, N., Holzberger, D., Pfeffer, J., Lewalter, D., Niklas, F., Schmidt-Hertha, B., Gollwitzer, M., Vorholzer, A., Chernikova, O., Schons, C., Pickal, A. J., Bannert, M., Michaeli, T., Stadler, M., Fischer, M. R.
Zeitschriftentitel:
Information and Learning Sciences
Jahr:
2022
Band / Volume:
123
Heft / Issue:
11/12
Seitenangaben Beitrag:
645-665
Volltext / DOI:
doi:10.1108/ils-06-2022-0076
Verlag / Institution:
Emerald
E-ISSN:
2398-53482398-5348
Publikationsdatum:
09.11.2022
 BibTeX