Assessing motivation for user-generated technical instructional videos: development and validation of the motivation scale for TVET
Cogent Education
2024
11
1
How to foster interdisciplinary project management efficacy beliefs in Challenge-based Learning? The role of attitudes and student engagement
International Journal of Educational Research
2024
Vol. 129.
102511
Investigating learner characteristics and processes in Productive Failure and Vicarious Failure to design adaptive guidance
Learning and Instruction
2025
95
102052
Science teachers' beliefs about teaching and learning related to content and procedural goals
Journal of Research in Science Teaching
2024
Exploring Error Types in Formal Languages Among Students of Upper Secondary Education
1-8
Proceedings of the 24th Koli Calling International Conference on Computing Education Research
Association for Computing Machinery
2024
Lehrkräftebildung für berufliche Schulen im Kontext der digitalen Transformation
65-92
Nachhaltige berufliche Lehrkräftebildung in der digitalen Transformation – Ein Lehrbuch
Wittmann, E., Rechl, F. & Siegert, J.
TUM University Press
2024
Freiheit, Sicherheit, Vertrauen
46-63
Nachhaltige berufliche Lehrkräftebildung in der digitalen Transformation – Ein Lehrbuch
Wittmann, E., Rechl, F. & Siegert, J.
TUM University Press
2024
Geschäftsprozessorganisation
40-45
Nachhaltige berufliche Lehrkräftebildung in der digitalen Transformation – Ein Lehrbuch
Wittmann, E., Rechl, F. & Siegert, J.
TUM University Press
2024
Kopplung von Technologie
34-39
Nachhaltige berufliche Lehrkräftebildung in der digitalen Transformation – Ein Lehrbuch
Wittmann, E., Rechl, F. & Siegert, J.
TUM University Press
2024
Personalisierung
29-33
Nachhaltige berufliche Lehrkräftebildung in der digitalen Transformation – Ein Lehrbuch
Wittmann, E., Rechl, F. & Siegert, J.
TUM University Press
2024