How the eyes add fractions: Adult eye movement patterns during fraction addition problems
Journal of Numerical Cognition
2018
4
2
Number sense across number domains: An integrated mathematics educational and cognitive psychological perspective
2018
Thesis
Whole number thinking, learning and development: Neuro-cognitive, cognitive and developmental approaches
137-167
Building the Foundation: Whole numbers in the primary grades
Springer, Cham
2018
Systematizing professional knowledge of medical doctors and teachers: development of an interdisciplinary framework in the context of diagnostic competences
Education Sciences
2018
8
4
207
Begleitmaterial zur Dissertation "Phasenübergreifende Kooperation in der Lehramtsausbildung zur Verzahnung von Theorie und Praxis"
2020
Systematizing Professional Knowledge of Medical Doctors and Teachers: Development of an Interdisciplinary Framework in the Context of Diagnostic Competences
Education Sciences
2018
8
4
207
Analyse der Diagnosekompetenzen von Studierenden des Grundschullehramtes in simulationsbasierten Lernumgebungen
1979–1982
Beiträge zum Mathematikunterricht 2018
Fachgruppe Didaktik der Mathematik der Universität Paderborn
WTM-Verlag
2018
Zuwanderung und Erfolg aus Sicht der PISA-Studie: Ein Gesamtüberblick von 2000 bis 2015
249–283
Handbuch Migration und Erfolg
P. Genkova & A. Riecken
Springer
2018
Erfassung von mathematischer Argumentationskompetenz an der Hochschule: Überprüfung von Kompetenzstrukturmodellen in der Teilbarkeitslehre
1895–1898
Beiträge zum Mathematikunterricht 2018
Fachgruppe Didaktik der Mathematik der Universität Paderborn
WTM-Verlag
2018