- Titel:
New Ways of Measuring, Analysing and Scaffolding Self-Regulated Learning.
- Dokumenttyp:
- Konferenzbeitrag
- Art des Konferenzbeitrags:
- Vortrag / Präsentation
- Autor(en):
- Singh, Shaveen; Rakovic, Mladen; Fan, Yizhou; Lim, Lyn; Van der Graaf, Joep; Kilgour, Jonathan; Molenaar, Inge; Moore, Johanna; Bannert, Maria; & Gasevic, Dragan
- Kongress- / Buchtitel:
- 19th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction
- Datum der Konferenz:
- August 23-27, 2021
- Jahr:
- 2021
- Sprache:
- en
- Hinweise:
- Symposium; Visualising Student’s Learning Strategies in Online Learning to Support Self-Regulation. In J. van der Graaf (Chair)
- TUM Einrichtung:
- SOT, Dep. Educational Sciences, LS f. Lehren u. Lernen m. Digitalen Medien
- BibTeX