- Titel:
The Dynamics Between Self-Regulated Learning and Learning Outcomes: an Exploratory Approach and Implications
- Dokumenttyp:
- Zeitschriftenaufsatz
- Autor(en):
- van der Graaf, Joep; Lim, Lyn; Fan, Yizhou; Kilgour, Jonathan; Moore, Johanna; Gašević, Dragan; Bannert, Maria; Molenaar, Inge
- Zeitschriftentitel:
- Metacognition and Learning
- Jahr:
- 2022
- Band / Volume:
- 17
- Heft / Issue:
- 3
- Seitenangaben Beitrag:
- 745-771
- Sprache:
- en
- Volltext / DOI:
- doi:10.1007/s11409-022-09308-9
- Verlag / Institution:
- Springer Science and Business Media LLC
- E-ISSN:
- 1556-16231556-1631
- Publikationsdatum:
- 05.07.2022
- TUM Einrichtung:
- Dep. Educational Sciences, LS f. Lehren und Lernen mit Digitalen Medien
- BibTeX