Titel:
How generalizable is the relationship between feedback and reading literacy across different competence levels, multilingual learners, and countries? A meta-analytic approach
Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Munk, Simon; Ziernwald, Lisa; Heine, Jörg-Henrik; Holzberger, Doris
Zeitschriftentitel:
International Journal of Educational Research Open
Jahr:
2024
Band / Volume:
7
Jahr / Monat:
2024-10
Quartal:
4. Quartal
Monat:
Oct
Seitenangaben Beitrag:
100382
Nachgewiesen in:
Scopus
Reviewed:
ja
Volltext / DOI:
doi:10.1016/j.ijedro.2024.100382
Verlag / Institution:
Elsevier BV
E-ISSN:
2666-3740
Publikationsdatum:
01.12.2024
Semester:
WS 24-25
TUM Einrichtung:
Professorship of Psychology of Teaching and Learning
Eingabe:
07.10.2024
Letzte Änderung:
07.10.2024
BibTeX