- Titel:
From Research to Retweets—Exploring the Role of Educational Twitter (X) Communities in Promoting Science Communication and Evidence-Based Teaching
- Dokumenttyp:
- Zeitschriftenaufsatz
- Autor(en):
- Déchène, Monica; Lesperance, Kaley; Ziernwald, Lisa; Holzberger, Doris
- Zeitschriftentitel:
- Education Sciences
- Jahr:
- 2024
- Band / Volume:
- 14
- Jahr / Monat:
- 2024-01
- Quartal:
- 1. Quartal
- Monat:
- Jan
- Heft / Issue:
- 2
- Seitenangaben Beitrag:
- 196
- Reviewed:
- ja
- Sprache:
- en
- Volltext / DOI:
- doi:10.3390/educsci14020196
- Verlag / Institution:
- MDPI AG
- E-ISSN:
- 2227-7102
- Publikationsdatum:
- 15.02.2024
- TUM Einrichtung:
- Professur für Psychologie des Lehren und Lernens
- Letzte Änderung:
- 24.04.2024
- BibTeX