Benutzer: Gast  Login
Titel:

Representational scaffolding in digital simulations – learning professional practices in higher education. 

Dokumenttyp:
Journal Article
Autor(en):
Fischer, F.; Bauer, E.; Seidel, T.; Schmidmaier, R.; Radkowitsch; A.; Neuhaus, B. J.; Hofer, S. I.; Sommerhoff, D.; Ufer, S.; Kuhn, J.; Küchemann, S.; Sailer, M.; Koenen, J.; Gartmeier, M.; Berberat, P.; Frenzel; A.; Heitzmann, N.; Holzberger, D.; Pfeffer, J.; Lewalter, D.; Niklas, F.; Schmidt-Hertha, B.; Gollwitzer, M.; Vorholzer, A.; Chernikova, O.; Schons, C.; Pickal, A. J.; Bannert, M.; Michaeli, T.; Stadler, M.; Fischer, M. R.
Zeitschriftentitel:
Information and Learning Sciences
Jahr:
2022
Band / Volume:
123(11/12)
Seitenangaben Beitrag:
645-665
Volltext / DOI:
doi:https://doi.org/10.1108/ILS-06-2022-0076
 BibTeX