- Titel:
Mobility, Diversity, and Openness: Distilling Design Principles for Equitable and Accessible Makerspaces
- Dokumenttyp:
- Konferenzbeitrag
- Autor(en):
- Peppler, K., Keune, A., & Whiting, J.
- Seitenangaben Beitrag:
- 1519-1520
- Herausgeber:
- J. Kay & R. Luckin
- Kongress- / Buchtitel:
- Rethinking learning in the digital age: Making the Learning Sciences count
- Kongress / Zusatzinformationen:
- London, UK
- Band / Teilband / Volume:
- 3
- Ausrichter der Konferenz:
- The International Conference of the Learning Sciences (ICLS) 2018
- Verlag / Institution:
- International Society of the Learning Sciences
- Jahr:
- 2018
- Print-ISBN:
- 978-1-7324672-2-4
- Volltext / DOI:
- doi:10.22318/cscl2018.1519
- WWW:
- https://repository.isls.org//handle/1/711
- BibTeX