Benutzer: Gast  Login
Mehr Felder
Einfache Suche
Sortieren nach:
und:
Mehr ...

Bauer, T. & Förster, M.
Impact of Student Diversity on Learning Behavior and Learning Success in a Flipped Classroom.
Young Researcher Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (JURE EARLI)
2024

Mehr ...

Brausch-Böger, M. & Förster, M.
Self-Learning Competence of Vocational Students: The Impact of Training Areas and Digital Media Use.
Young Researcher Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (JURE EARLI).
2024

Mehr ...

Michel, S. & Förster, M.
Engagement in Challenge-based Learning for Interdisciplinary Project Management Efficacy Beliefs.
Young Researcher Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (JURE EARLI).
2024

Mehr ...

Michel, S. & Förster, M.
Challenge-based Learning for Social Entrepreneurship Education in Vocational Schools.
Young Researcher Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (JURE EARLI).
2024

Mehr ...

Brausch-Böger, M. & Förster, M.
Der Zusammenhang von Selbstlernkompetenzen und Berufserfahrung nicht-traditioneller Studierenden in einem neuartigen, berufsbegleitenden Blendend Learning Studiengang.
Jahrestagung der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik (BWP) 2023 der deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)
2023

Mehr ...

Bauer, T. & Förster, M.
Der Einfluss von Emotionen auf den Kursabbruch von Studierenden in klassischen und geblendeten Lehrveranstaltungen.
Sektionstagung empirische Bildungsforschung der Arbeitsgruppe für Empirische Pädagogische Forschung (AEPF)
2021

Mehr ...

Bauer, T. & Förster, M.
Der Zusammenhang von Emotionen und Kursabbruch in klassischen und geblendeten Veranstaltungen.
Jahrestagung der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik (BWP) 2021 der deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)
2021

Mehr ...

Bauer, T., Michel, S. & Brausch-Böger, M.
Challenge Based Learning.
Research Colloquium of the School of Education, TUE
2022

Mehr ...

Bauer, T. & Förster, M.
Impact of Student Diversity on Learning: Flipped Classroom vs. Traditional Courses.
World Education Research Association (WERA) Focal Meeting 2023
2023

Mehr ...

Bauer, T. & Förster, M.
Impact of Student Diversity on Learning: Flipped Classroom vs. Traditional Courses.
Paris Conference of Education (PCE)
2023