Benutzer: Gast  Login
Sortieren nach:
und:
Mehr ...

Seßler, Kathrin;Rong, Yao;Gözlüklü, Emek;Kasneci, Enkelejda
Benchmarking Large Language Models for Math Reasoning Tasks
2024

Mehr ...

Gao, Hong;Huai, Haochun;Yildiz-Degirmenci, Sena;Bannert, Maria;Kasneci, Enkelejda
DataliVR: Transformation of Data Literacy Education through Virtual Reality with ChatGPT-Powered Enhancements
2024

Mehr ...

Seßler, Kathrin;Kepir, Ozan;Kasneci, Enkelejda
Enhancing Student Motivation Through LLM-Powered Learning Environments
Lecture Notes in Computer Science
Springer Nature Switzerland
2024

Mehr ...

Klein, Carolin S.;Hollmann, Karsten;Kühnhausen, Jan;Alt, Annika K.;Pascher, Anja;Seizer, Lennart;Primbs, Jonas;Ilg, Winfried;Thierfelder, Annika;Severitt, Björn;Passon, Helene;Wörz, Ursula;Lautenbacher, Heinrich;Bethge, Wolfgang A.;Löchner, Johanna;Holderried, Martin;Swoboda, Walter;Kasneci, Enkelejda;Giese, Martin A.;Ernst, Christian;Barth, Gottfried M.;Conzelmann, Annette;Menth, Michael;Gawrilow, Caterina;Renner, Tobias J.
Lessons learned from a multimodal sensor-based eHealth approach for treating pediatric obsessive-compulsive disorder
Frontiers in Digital Health
2024
6

Mehr ...

Bodonhelyi, Anna;Thaqi, Enkeleda;Özdel, Süleyman;Bozkir, Efe;Kasneci, Enkelejda
From Passive Watching to Active Learning: Empowering Proactive Participation in Digital Classrooms with AI Video Assistant
2024

Mehr ...

Lau, Ka Hei Carrie;Yun, Bhada;Saruba, Samuel;Bozkir, Efe;Kasneci, Enkelejda
Wrapped in Anansi's Web: Unweaving the Impacts of Generative-AI Personalization and VR Immersion in Oral Storytelling
2024

Mehr ...

Bühler, Babette;Bozkir, Efe;Deininger, Hannah;Goldberg, Patricia;Gerjets, Peter;Trautwein, Ulrich;Kasneci, Enkelejda
Detecting Aware and Unaware Mind Wandering During Lecture Viewing: A Multimodal Machine Learning Approach Using Eye Tracking, Facial Videos and Physiological Data
244-253
International Conference on Multimodel Interaction
ACM
2024

Mehr ...

Benz, G. & Ludwig, T.
Big Data - better inquiry? Wie Lernende mit großen Datenmengen beim Experimentieren umgehen.
Future Education Conference
2024

Mehr ...

Benz, G. & Taha, S.
Datenauswerteprozesse mit unterschiedlich großen Datenmengen. Eine Eye-Tracking mit Current-Think-Aloud-Studie.
Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP)
2024

Mehr ...

Aygül, P., Benz, G., & Vorholzer, A.
Forschend-entdeckendes Lernen digitalbasiert unterstützen: Aufbau fachmethodischer Kompetenzen im naturwissenschaftlichen Unterricht.
Tagung Digitale Transformation für Schule und Lehrkräftebildung gestalten
2024