Benutzer: Gast  Login
Titel:

Assessing motivation for user-generated technical instructional videos: development and validation of the motivation scale for TVET

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Yaoyao Zhang, Christina Ioanna Pappa, Wencan Zhang, Daniel Pittich
Stichworte:
Motivation assessment; User-generated technical instructional video; UGC; Coginitive surplus; Instrument development; Didactic potential; TVET
Zeitschriftentitel:
Cogent Education
Jahr:
2024
Jahr / Monat:
2024-11
Heft / Issue:
1
Nachgewiesen in:
Scopus
Reviewed:
ja
Sprache:
en
Volltext / DOI:
doi:10.1080/2331186X.2024.2425902
WWW:
https://doi.org/10.1080/2331186X.2024.2425902
Status:
Verlagsversion / published
Eingereicht (bei Zeitschrift):
09.04.2024
Angenommen (von Zeitschrift):
30.10.2024
Publikationsdatum:
10.11.2024
 BibTeX