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Fiedler, K.; Hauner, H.; Hertwig, R.; Huber, G.; Mata, J.;Rösler, F.; Roosen, J.; Stroebe, W.; von Braun, J.
Übergewicht und Adipositas: Thesen und Empfehlungen zur Eindämmung der Epidemie
2019
Roosen, J.; Grebitus, C.
The role of attention in predicting choice
DCE Colloquium, 2 July
TU-Berlin
2019
Dolgopolova, I.; Teuber, R.; Roosen, J.
Internal reference price and bidding behavior: evidence from a second-price Vickrey auction
Second Winter Workshop in Behavioral and Experimental Economics
GAEL -- Grenoble Applied Economics Laboratory, Aussois, France
2019
Staudigel, M.; Anders, S.
Effects of nutrients, brand, and flavor type on demand for differentiated chips products in the U.S.
Food and Health Economics Workshop
Toulouse School of Economics, Toulouse, France
2018
Roosen, J.
ICT und Food Choice: Die Rolle von habitualisiertem Verhalten und dessen Beeinflussung
Food 2030: Ernährung im Zeitalter der Konnektivität. Einführung beim Workshop des BMBF-Cluster Enable. Garching, Germany
2016
Roosen, J.
Virtual systems for improving self-control among adolescence using nudging and feedback
Roundtable Nachhaltigkeit in der Außer-Haus-Verpflegung
McDonalds Deutschland, München, Germany
2016
Grebitus, C.; Roosen, J.
Analyzing the Effect of Complexity on Consumer-Decision Strategies
University of Stirling Workshop: Consumer Preferences, Perceptions and Decision-making
2015
Roosen, J.; Dahlhausen, J.; Petershammer, S.
Akzeptanz der Nutztierhaltung: Die Sicht der Verbraucher
53 Jahre BAT – Beratertagung: Herausforderungen im Bereich Futter und Fütterung
2015
Reitmeier, M.; Roosen, J.
Life Transitions and Changes in Food Consumption Routines in Older Consumers
Seminar presentation at the Department of Agricultural Economics, University of Kiel, Germany, 20th January
2015
Hasselbach, J.L.; Rungie, J.; Roosen, J.
Der Wert ethischer Produkteigenschaften - Zahlungsbereitschaften für Tierwohl, regionale Herkunft und ökologische Produktionsweise
Kolloquium der Biometriebeauftragte der Bundesforschungsinstitute und der Wissenschaftsgemeinschaft Gottfried Wilhelm Leibniz, Braunschweig, Germany, 26th February
2015
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