Consumers’ Cognitive Flexibility Scale – Scale development and validation
Association for Consumer Research (ACR) Conference
Denver, CO USA
2022
Cleaning with bacteria, why not? How consumers’ mental abilities influence the evaluation of incongruent products
European Marketing Academy (EMAC) Annual Conference
Odense, Denmark
2023
It’s not easy being green – Exploring consumer’s evaluation of sustainable really new products
Association for Consumer Research (ACR) Conference
Seattle, WA USA
2023
Transition to sustainable consumption choices
Annual Meeting of the Agricultural & Applied Economics Association
Washington, D.C., USA
2023
Publishing Experiments in Food Policy
Annual Meeting of the Agricultural & Applied Economics Association
Washington, D.C., USA
2023
Food Price Inflation and Changing Consumer Food Values
Congress of the European Association of Agricultural Economists
Rennes, Frankreich
2023
A Means-End Chain Approach to Investigate Motives for the Choice of Bread Made from Heritage Cereals
Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaus e.V.
Göttingen
2023
Erwartungen an staatliche, regionale Bio-Siegel im Kontext von Resilienz und Transformierbarkeit
Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaus e.V.
Göttingen
2023
Transformations- und Resilienzförderndes Potenzial staatlicher Kennzeichnungssysteme für regionale Bio-Lebensmittel aus der Multi-Akteurs-Perspektive
Symposium der Edmund Rehwinkel-Stiftung
Berlin
2023
Combining Q methodology and survey research to investigate consumers’ varying responses to the pandemic
Jahrestagung der „European Marketing Academy“
Odense, Dänemark
2023