Benutzer: Gast  Login
Titel:

“Yes, I Can!” A Systematic Review and Meta-Analysis of Intervention Studies Promoting Teacher Self-Efficacy

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Täschner, Janina; Dicke, Theresa; Reinhold, Sarah; Holzberger, Doris
Zeitschriftentitel:
Review of Educational Research
Jahr:
2024
Band / Volume:
1
Jahr / Monat:
2025-01
Quartal:
1. Quartal
Monat:
Jan
Heft / Issue:
95
Reviewed:
ja
Sprache:
en
Volltext / DOI:
doi:10.3102/00346543231221499
Verlag / Institution:
American Educational Research Association (AERA)
E-ISSN:
0034-65431935-1046
Status:
Erstveröffentlichung
Publikationsdatum:
29.01.2024
Semester:
WS 23-24
TUM Einrichtung:
Professorship of Psychology of Teaching and Learning
Letzte Änderung:
24.02.2024
 BibTeX