Benutzer: Gast  Login
Titel:

Representational scaffolding in digital simulations – learning professional practices in higher education

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Fischer, Frank; Bauer, Elisabeth; Seidel, Tina; Schmidmaier, Ralf; Radkowitsch, Anika; Neuhaus, Birgit J.; Hofer, Sarah I.; Sommerhoff, Daniel; Ufer, Stefan; Kuhn, Jochen; Küchemann, Stefan; Sailer, Michael; Koenen, Jenna; Gartmeier, Martin; Berberat, Pascal; Frenzel, Anne; Heitzmann, Nicole; Holzberger, Doris; Pfeffer, Jürgen; Lewalter, Doris; Niklas, Frank; Schmidt-Hertha, Bernhard; Gollwitzer, Mario; Vorholzer, Andreas; Chernikova, Olga; Schons, Christian; Pickal, Amadeus J.; Bannert, Maria;...     »
Zeitschriftentitel:
Information and Learning Sciences
Jahr:
2022
Band / Volume:
123
Jahr / Monat:
2022-11
Heft / Issue:
11/12
Seitenangaben Beitrag:
645-665
Sprache:
en
Volltext / DOI:
doi:10.1108/ils-06-2022-0076
Verlag / Institution:
Emerald
E-ISSN:
2398-53482398-5348
Publikationsdatum:
09.11.2022
TUM Einrichtung:
Professur für Schul- und Unterrichtsforschung
 BibTeX