Benutzer: Gast  Login
Titel:

Supportive teachers, active students: Is teacher support a promising key to engaging students with and without migration backgrounds?

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Munk, Simon; Holzberger, Doris; Böheim, Ricardo; Seidel, Tina
Zeitschriftentitel:
Frontiers in Education
Jahr:
2025
Band / Volume:
9
Jahr / Monat:
2025-01
Quartal:
1. Quartal
Monat:
Jan
Seitenangaben Beitrag:
1347749
Reviewed:
ja
Sprache:
en
Volltext / DOI:
doi:10.3389/feduc.2024.1347749
Verlag / Institution:
Frontiers Media SA
E-ISSN:
2504-284X
Status:
Verlagsversion / published
Publikationsdatum:
15.01.2025
Semester:
WS 24-25
TUM Einrichtung:
Professorship of Psychology of Teaching and Learning
Format:
Bild/Text
Eingabe:
04.02.2025
Letzte Änderung:
04.02.2025
 BibTeX