Benutzer: Gast  Login
Sortieren nach:
und:
Mehr ...

Kadluba, A., Reinhold, F., Obersteiner, A.
How do teachers use digital technology in classrooms? Characterizing mathematics teachers’ teaching practices
Computers and Education Open
2025
9
100310

Mehr ...

Brunner, K., Leuders, T., Obersteiner, A.
Wie können Diagnosefähigkeiten der Aufgabeneinschätzung gefördert werden?
Herausforderung Lehrer*innenbildung - Zeitschrift zur Konzeption, Gestaltung und Diskussion (HLZ)
2025
8
1
378-394

Mehr ...

Becker, S., Obersteiner, A., Dreher, A.
Die Förderung des adaptiven Unterrichtens von Brüchen
Herausforderung Lehrer*innenbildung - Zeitschrift zur Konzeption, Gestaltung und Diskussion (HLZ)
2025
8
1
358-377

Mehr ...

Leonelli, Sabina
Placing Humans at the Centre of Open Research
Zenodo
2025

Mehr ...

Castaño, Paola
Expanding the Space Biology Community: NASA Open Science Data Repository's Analysis Working Groups - Survey Report
2025

Mehr ...

Leonelli, Sabina;Castaño, Paola;Koranteng-Acquah, Joyce;Tsiroukis, Fotis;Cavazzoni, Emma;Trappes, Rose;Sheehan, Nathanael;Goble, Carole;Williams, Richard;Hajek, Kim;Trauttmansdorff, Paul;Goldstein, Rena Beatrice
Towards a Philosophy of Open Scientific Practices: Comparing Research Environments
2025

Mehr ...

Leonelli, Sabina
Placing Humans at the Centre of Open Research
Zenodo
2025

Mehr ...

Leonelli, Sabina;Castaño, Paola;Koranteng-Acquah, Joyce;Tsiroukis, Fotis;Cavazzoni, Emma;Trappes, Rose;Sheehan, Nathanael;Goble, Carole;Williams, Richard;Hajek, Kim;Trauttmansdorff, Paul;Goldstein, Rena Beatrice
Towards a Philosophy of Open Scientific Practices: Comparing Research Environments
2025

Mehr ...

Ethical Data Initiative
DATA ETHICS IN PRACTICE: DATA CLINIC ON AI IN FINTECH ACROSS AFRICA
Zenodo
2025

Mehr ...

Castaño, Paola
Expanding the Space Biology Community: NASA Open Science Data Repository's Analysis Working Groups - Survey Report
2025