Benutzer: Gast  Login
Titel:

Personalization through adaptivity or adaptability? A meta-analysis on simulation-based learning in higher education

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Chernikova, Olga; Sommerhoff, Daniel; Stadler, Matthias; Holzberger, Doris; Nickl, Michael; Seidel, Tina; Kasneci, Enkelejda; Küchemann, Stefan; Kuhn, Jochen; Fischer, Frank; Heitzmann, Nicole
Zeitschriftentitel:
Educational Research Review
Jahr:
2025
Band / Volume:
46
Jahr / Monat:
2025-02
Quartal:
1. Quartal
Monat:
Feb
Heft / Issue:
46
Seitenangaben Beitrag:
100662
Reviewed:
ja
Sprache:
en
Volltext / DOI:
doi:10.1016/j.edurev.2024.100662
WWW:
10.1016/j.edurev.2024.100662
Verlag / Institution:
Elsevier BV
E-ISSN:
1747-938X
Status:
Verlagsversion / published
Publikationsdatum:
01.02.2025
Semester:
WS 24-25
TUM Einrichtung:
Professorship of Psychology of Teaching and Learning
Format:
Bild/Text
Eingabe:
04.02.2025
Letzte Änderung:
04.02.2025
 BibTeX