- Titel:
Empowering Interdisciplinary Expertise: Evaluating the Impact of Chalange-Based Learning on AI and Sustainability Literacy in Higher Education
- Dokumenttyp:
- Konferenzbeitrag
- Autor(en):
- Zönnchen, Benedikt; Böhm, Charlotte; von Schwichow, Helene; Socher, Gudrun; Wurster, Stefan
- Seitenangaben Beitrag:
- 5998-6007
- Stichworte:
- Challenge-based-learning, sustainability and AI, design thinking
- Herausgeber:
- iated DIGITAL LIBRARY
- Kongress- / Buchtitel:
- EDULEARN Proceedings
- Verlag / Institution:
- IATED
- Publikationsdatum:
- 01.07.2024
- Jahr:
- 2024
- Jahr / Monat:
- 2024-07
- Seiten:
- 5998-6007
- Print-ISBN:
- 978-84-09-62938-1
- Serientitel:
- Empowering Interdisciplinary Expertise
- Serien-ISSN:
- 2340-1117
- Sprache:
- en
- Erscheinungsform:
- WWW
- Volltext / DOI:
- doi:10.21125/edulearn.2024.1433
- BibTeX