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Mitlmeier F.; Kotter F.; Moormann C.; Lillin N.; Freudenstein S.
Numerical study on the appearance of mud spots due to clay-fouled ballast. Proceedings of the 5th International Conference on Railway Technology: Research, Development and Maintenance. CCC 1, Paper 3.4. Montpellier
CCC 1, Paper 3.4. Montpellier
2022

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Wiedemann, S.; Freudenstein, S.
Untersuchungen zur Bauweise Asphaltzwischenschicht unter Betonfahrbahnen
Straße und Autobahn
2022
9
754-760

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Hoffmann, D.; Freudenstein, S.
Development of a material-independent method for calculating the bending moment stresses acting on railway sleepers with constant cross-section
Advances in Mechanical Engineering
2022

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Lillin, N.; Rudisch, D.; Freudenstein, S.; Mitlmeier, F.; Kotter, F.; Moormann C.
Investigation of local rail track deterioration due to sleeper support condition variation
Eleventh International Conference on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields, Volume 3 – Hoff, Mork & Saba (eds)
CRC Press
2022

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Bollin, Martina
Theoretische und experimentelle Untersuchungen zur Optimierung der Bauweise der durchgehend bewehrten Betonfahrbahn
2022
Dissertation
223 Seiten

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Chen, Kangle
Evaluation of the short-term and long-term behaviour of vehicle-track-system at track transitions based on numerical simulations
2022
Dissertation
150 Seiten

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Freudenstein, S.; Pittrich, M.
Digitale Bildkorrelation - Innovatives Messverfahren im Eisenbahnoberbau auf dem Weg zum digitalen Gleis
ETR Eisenbahntechnische Rundschau
2022
5
52-53

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Mitlmeier, F.; Lillin, N.; Kotter, F.; Moormann, C.; Freudenstein, S.; Martin, U.
Frühzeitige Detektion von punktuellen Instabilitäten an Bahnkörpern in konventioneller Schotterbauweise
ZEVrail
2022
3
98-104

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Mack, J.; Stahl, W.; Freudenstein, S.
Laborgroßversuche zur Untersuchung der Beanspruchung eines unsanierten Unterbaus durch Holz- und Betonschwelle
ZEVrail
2022
3
76-83

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Hoffmann D.; Freudenstein S.
Entwicklung eines materialunabhängigen Nachweisverfahrens von Eisenbahnschwellen
ETR
2022
3
34-38