User: Guest  Login
Integrating Numerical Backend Modularity into Torchquad Using Autoray
Translated title:
Integrierung von Numerischer Backend Modularität in Torchquad mittels Autoray
GPU programming for the Python3 language has become increasingly popular, especially in the context of machine learning. However, the number of backends which provide an array programming interface for GPUs has increased as well and algorithms which are implemented with different interfaces are often incompatible. torchquad is an example of a Python3 module which implements multi-dimensional numerical integration on GPUs and it has employed the array programming interface provided by the backend...     »
Translated abstract:
GPU Programmierung in der Python3 Sprache wurde mit der Zeit immer gefragter, insbesondere im Zusammenhang mit maschinellem Lernen. Allerdings hat sich die Anzahl der Backends, die eine Schnittstelle für Array-Programmierung für GPUs zur Verfügung stellen, auch erhöht und Algorithmen, die unterschiedliche Schnittstellen verwenden, sind oft zueinander inkompatibel. torchquad ist ein Beispiel für ein Python3 Modul, das mehr-dimensionale numerische Integration auf GPUs implementiert und die Schnitt...     »
Keywords:
Python3; GPU