- Titel:
Collaborative Robots Can Support Young Adults with Disabilities in Vocational Education and Training
- Dokumenttyp:
- Konferenzbeitrag
- Autor(en):
- Herzog, Olivia; Mina, Elisa
- Nicht-TUM Koautoren:
- nein
- Kooperation:
- -
- Seitenangaben Beitrag:
- 540-544
- Intellectual Contribution:
- Discipline-based Research
- Kongress- / Buchtitel:
- Companion of the 2024 ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction
- Kongress / Zusatzinformationen:
- Boulder, CO, USA
- Verlag / Institution:
- ACM
- Publikationsdatum:
- 11.03.2024
- Jahr:
- 2024
- Jahr / Monat:
- 2024-03
- Monat:
- Mar
- Seiten:
- 5
- Nachgewiesen in:
- Scopus
- Volltext / DOI:
- doi:10.1145/3610978.3640586
- WWW:
- https://doi.org/10.1145/3610978.3640586
- Key publication:
- Ja
- Peer reviewed:
- Ja
- International:
- Ja
- commissioned:
- not commissioned
- Interdisziplinarität:
- Ja
- Leitbild:
- ;
- Technology:
- Nein
- Ethics und Sustainability:
- Ja
- BibTeX