Benutzer: Gast  Login
Sortieren nach:
und:
Mehr ...

Tetley, Camilla; Koch, Susanne
Experimenting with researcher positionality: A reflexive study of inequality in academic collaborations for sustainability.The case of forest governance
6th Nordic STS conference
2023

Mehr ...

Koch, Susanne; Boshoff, Nelius; Costas, Rodrigo; Dudek, Jonathan; Strelnyk, Olena; Sunagawa, Shizuku; Tetley, Camilla; Uisso, Amani
Researching inequalities in global forest science: insights from a multi-method study
STI-ENID 27th International Conference on Science, Technology and Innovation Indicators
2023

Mehr ...

Rogelja, T.;IUFRO Task Force on Gender Equality in Forestry (incl. Koch, S.)
Bridging the education–practice gap through the forthcoming Massive Open Online Course (MOOC) on Gender equality and diversity in forest-related sectors (forGEDi)
IUFRO EKE's 2023 Working Party Meeting and Conference
2023

Mehr ...

Koch, Susanne
Wie lassen sich Ungleichheiten in der Waldforschung soziologisch untersuchen? Ein multi-methodischer Ansatz mit praxeologischer Perspektive
Soziologisches Waldsymposium
2023

Mehr ...

Csehi, Robert
The challenge populist governments pose for the process and theory of European integration
West European Politics
2023
46
1
219-240

Mehr ...

Carathanassis, Fay
Steuerung privater Onlinekommunikation auf Social Media - Auslotung der Grenzen der Äußerungsfreiheit angesichts neuer Regulierungen
681-701
DSRITB
2023

Mehr ...

Heckmann, Dirk; Ziegler, Nicolas
Verschlüsselte Kommunikation mit dem Staat: Der richtige Weg ist nicht der einfache Weg!
Tagesspiegel Background Cybersecurity
2023

Mehr ...

Heckmann, Dirk; Auer Jakob
Kommentierung des Stichworts „Datenschutz“
StichwortKommentar eSport-Recht
Maties, Martin
Nomos
2023

Mehr ...

Koenen, Jenna;Mariot, Lars;Tiemann, Rüdiger
Paper-Based vs. Digitalized Glossaries in Laboratory Scripts
The European Educational Researcher
2023
79-99

Mehr ...

Prechtl, Markus; Bliesmer, Kai; Rinaldi, Stefanie; Wilhelm, Markus; Koenen, Jenna; Forster, Katharina
Auf dem Weg zu einer Nachhaltigkeitsdidaktik? Ein Bericht über die Bildung eines Netzwerks
Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik
2023