Benutzer: Gast  Login
Sortieren nach:
und:
Mehr ...

Meyer, Sarah R.;Hardt, Selina;Brambilla, Rebecca;Shukla, Shruti;Stöckl, Heidi
Sociological Theories to Explain Intimate Partner Violence: A Systematic Review and Narrative Synthesis
Trauma, Violence, & Abuse
2023
25
3
2316-2333

Mehr ...

Radtke, Jörg;Wurster, Stefan (Eds.)
Multilevel governance of energy transitions in Europe: Addressing wicked problems of coordination, justice, and power in energy policy
Zeitschrift für Politikwissenschaft
2023
33
2

Mehr ...

Koch, Susanne;Tetley, Camilla
What ‘counts’ in international forest policy research? A conference ethnography of valuation practice and habitus in an interdisciplinary social science field
Forest Policy and Economics
2023
154
103034

Mehr ...

Aufschnaiter, C. v., Eitel, A., Gabi, J, Kienitz, A., Stiensmeier-Pelster, J., Vorholzer, A. & Weckler, J.
Students‘ self-regulated activities while working on an online task-based instruction in physics
Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)
2023

Mehr ...

Vorholzer, A., Petermann, V., Weber, J., Tiemann, R., Upmeier zu Belzen, A.
Video-based analysis of inquiry-based instruction in classroom practice. Why it matters, what makes it challenging, and ideas on how to move forward.
Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
2023

Mehr ...

Vorholzer, A., Gabi, J., Hunold, L., Aufschnaiter, C. v., Weckler, J., Eitel, A., Kienitz, A. & Stiensmeier-Pelster, J.
Work and self-regulation processes in an online task-based instruction on Newtonian Mechanics
Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
2023

Mehr ...

Bohm, J., Endres, T., Aufschnaiter, C. v., Vorholzer, A., Eitel, A. & Renkl, A.
Verbessert konstruktiver Abruf langfristig das Erlernen komplexer Inhalte in der Physik?
Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie
2023

Mehr ...

Breuer, J., Borowski, A., Kok, K., Kuhn, J., Neumann, K., Mientus, L., Primer, B., Vorholzer, A.
Professionalisierungsmodule für digital gestützten Physikunterricht
Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP)
2023

Mehr ...

Benz, G., Ludwig, T. & Vorholzer, A.
Einfluss der Datenmenge auf die Begründungsqualität.
Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP)
2023

Mehr ...

Weckler, J., Vorholzer, A., Aufschnaiter, C. v. & Gabi, J.
Bearbeitungsprozesse in einer aufgabenbasierten Lernumgebung
Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik (GDCP)
2023