- Titel:
How to make reflective learning effective: The significance of contextualization for reflective learning from formal training
- Dokumenttyp:
- Konferenzbeitrag
- Autor(en):
- Knipfer, K.; Moskaliuk, J.; Knipfer, C.; Stelzle, F.; Breuer, G.; Cress, U.
- Nicht-TUM Koautoren:
- ja
- Kooperation:
- national
- Intellectual Contribution:
- Discipline-based Research
- Kongress- / Buchtitel:
- 16. Internationaler Kongress der EAWOP (European Association of Work and Organizational Psychology)
- Kongress / Zusatzinformationen:
- Münster, Germany
- Jahr:
- 2013
- Monat:
- May
- Key publication:
- Ja
- Peer reviewed:
- Ja
- International:
- Nein
- Book review:
- Nein
- commissioned:
- not commissioned
- Interdisziplinarität:
- Ja
- Leitbild:
- ;
- Technology:
- Ja
- Ethics und Sustainability:
- Ja
- BibTeX