Benutzer: Gast  Login
Dokumenttyp:
Konferenzbeitrag
Autor(en):
Herzog, Olivia; Mina, Elisa
Nicht-TUM Koautoren:
nein
Kooperation:
-
Titel:
Collaborative Robots Can Support Young Adults with Disabilities in Vocational Education and Training
Seitenangaben Beitrag:
540-544
Intellectual Contribution:
Discipline-based Research
Kongress- / Buchtitel:
Companion of the 2024 ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction
Kongress / Zusatzinformationen:
Boulder, CO, USA
Verlag / Institution:
ACM
Publikationsdatum:
11.03.2024
Jahr:
2024
Jahr / Monat:
2024-03
Monat:
Mar
Seiten:
5
Nachgewiesen in:
Scopus
Volltext / DOI:
doi:10.1145/3610978.3640586
WWW:
https://doi.org/10.1145/3610978.3640586
Key publication:
Ja
Peer reviewed:
Ja
International:
Ja
commissioned:
not commissioned
Interdisziplinarität:
Ja
Leitbild:
;
Technology:
Nein
Ethics und Sustainability:
Ja
 BibTeX