Exploring Error Types in Formal Languages Among Students of Upper Secondary Education
1-8
Proceedings of the 24th Koli Calling International Conference on Computing Education Research
Association for Computing Machinery
2024
Informatik Band 2. Gymnasiale Oberstufe - Schulbuch: Objektorientierte Modellierung, Rekursive Datenstruktur Listen, Rekursion, Graphen, Informationssicherheit - Schulbuch
2024
Informatik (Oldenbourg) 12. Jahrgangsstufe. Gymnasium Bayern - Schulbuch: Band für spätbeginnende Informatik - Objektorientierte Modellierung, Listen, Rekursion, Graphen, Informationssicherheit, Softwareprojekte - Band für spätbeginnende Informatik - Schulbuch
2024
Informatik (Oldenbourg) Band 6 Leistungskurs - Gymnasium Bayern - Schulbuch: Maschinenkommunikation, Theoretische Informatik - Band für naturwissenschaftlich-technologische Gymnasien für das erhöhtes Anforderungsniveau
2024
Informatik (Oldenbourg) Band 6 Grundkurs - Gymnasium Bayern - Schulbuch: Maschinenkommunikation, Theoretische Informatik - Band für naturwissenschaftlich-technologische Gymnasien für das einfache Anforderungsniveau
2024
Michaeli, Tilman; Sentance,Sue; Bergner, Nadine
WiPSCE '24: Proceedings of the 19th WiPSCE Conference on Primary and Secondary Computing Education Research
Association for Computing Machinery
2024
Evidence-based advancement of teaching AI in K-12: an action research approach
1-2
Proceedings of the 19th WiPSCE Conference on Primary and Secondary Computing Education Research
Association for Computing Machinery
2024
Adapting Computational Skills for AI Integration
1-5
2024 IEEE 36th International Conference on Software Engineering Education and Training (CSEE&T)
IEEE
2024
Exploring the World of AI: Experiences from a MOOC on Artificial Intelligence for a Broad Audience
1-6
2024 IEEE 3rd German Education Conference (GECon)
IEEE
2024
Analyzing teachers’ diagnostic and intervention processes in debugging using video vignettes
167-179
Proceedings of the 17th International Conference on Informatics in Schools (ISSEP'24)
Springer International Publishing
2025