Analyzing the 9-Euro-Ticket Mode Choice Impact Using GPS Panel Data and Discrete Choice Models: First Insights
Arbeitsberichte Mobility Policy
2024
5
How generalizable is the relationship between feedback and reading literacy across different competence levels, multilingual learners, and countries? A meta-analytic approach
International Journal of Educational Research Open
2024
7
Oct
100382
Empowering Interdisciplinary Expertise: Evaluating the Impact of Chalange-Based Learning on AI and Sustainability Literacy in Higher Education
5998-6007
EDULEARN Proceedings
IATED
2024
Revitalizing the World Bank: Engagement with the Private Sector and Scope Expansion
143–153
The Elgar Companion to the World Bank
Vetterlein, Antje; Schmidtke, Tobias
Edward Elgar Publishing
2024
Digital angereicherter Unterricht als Lern- und Professionalisierungsumgebung
Tagung „Digitale Transformation für Schule und Lehrkräftebildung gestalten“
2024
La Ley alemana sobre la Prueba de las Condiciones Esenciales aplicables a una Relación Laboral como freno a la transformación digital. Cómo Alemania se está retrasando en la digitalización del ámbito del derecho laboral
LABOS Revista De Derecho Del Trabajo Y Protección Social
2024
5
2
Jul
167-178
Der Ansatz eigendynamischer politischer Prozesse als Erklärungsansatz in der Digitalpolitik – Das Fallbeispiel der elektronischen Patientenakte
Fernuniversität in Hagen
2024
PROMOTING STRESS-COPING COMPETENCE AMONG TRAINEES IN THE NURSING PROFESSION: HOW SUCCESSFUL IS A STRESS-COPING TRAINING PROGRAM?
7169-7169
EDULEARN Proceedings
IATED
2024
Anforderungen nachhaltiger Fachkräftequalifizierung an die Fachdidaktik Agrarwirtschaft
bwp@ Spezial HT2023
2024
Die digitale Veränderung in der beruflichen Bildung greifbar machen
17-40
Digitalisierung in den Gesundheitsberufen
U. Weyland, W. Koschel, K. Reiber, L. Dorin & M. Peters
Barbara Budrich / Bundesinstitut für Berufsbildung
2024