User: Guest  Login
Sort by:
and:
More ...

Beck, Friederike;Martínez, Santiago Álvarez-Ossorio;Bogenberger, Klaus;Loder, Allister
Analyzing the 9-Euro-Ticket Mode Choice Impact Using GPS Panel Data and Discrete Choice Models: First Insights
Arbeitsberichte Mobility Policy
2024
5

More ...

Munk, Simon;Ziernwald, Lisa;Heine, Jörg-Henrik;Holzberger, Doris
How generalizable is the relationship between feedback and reading literacy across different competence levels, multilingual learners, and countries? A meta-analytic approach
International Journal of Educational Research Open
2024
7
Oct
100382

More ...

Zönnchen, Benedikt;Böhm, Charlotte;von Schwichow, Helene;Socher, Gudrun;Wurster, Stefan
Empowering Interdisciplinary Expertise: Evaluating the Impact of Chalange-Based Learning on AI and Sustainability Literacy in Higher Education
5998-6007
EDULEARN Proceedings
IATED
2024

More ...

Heldt, Eugénia C.; Dörfler, Thomas
Revitalizing the World Bank: Engagement with the Private Sector and Scope Expansion
143–153
The Elgar Companion to the World Bank
Vetterlein, Antje; Schmidtke, Tobias
Edward Elgar Publishing
2024

More ...

Ludwig, Tobias; Pittich Daniel
Digital angereicherter Unterricht als Lern- und Professionalisierungsumgebung
Tagung „Digitale Transformation für Schule und Lehrkräftebildung gestalten“
2024

More ...

Maurer, Julian Walter
La Ley alemana sobre la Prueba de las Condiciones Esenciales aplicables a una Relación Laboral como freno a la transformación digital. Cómo Alemania se está retrasando en la digitalización del ámbito del derecho laboral
LABOS Revista De Derecho Del Trabajo Y Protección Social
2024
5
2
Jul
167-178

More ...

Maurer, Julian Walter
Der Ansatz eigendynamischer politischer Prozesse als Erklärungsansatz in der Digitalpolitik – Das Fallbeispiel der elektronischen Patientenakte
Fernuniversität in Hagen
2024

More ...

Warwas, J., Weyland, U., Wilczek, L., Seeber, S., Krebs, P., Wittmann, E.
PROMOTING STRESS-COPING COMPETENCE AMONG TRAINEES IN THE NURSING PROFESSION: HOW SUCCESSFUL IS A STRESS-COPING TRAINING PROGRAM?
7169-7169
EDULEARN Proceedings
IATED
2024

More ...

Kondmann, J., Eder, A., Stähli, R., Schroll, C., Brutzer, A. & Wittmann, E.
Anforderungen nachhaltiger Fachkräftequalifizierung an die Fachdidaktik Agrarwirtschaft
bwp@ Spezial HT2023
2024

More ...

Wittmann, E. & Rechl, F.
Die digitale Veränderung in der beruflichen Bildung greifbar machen
17-40
Digitalisierung in den Gesundheitsberufen
U. Weyland, W. Koschel, K. Reiber, L. Dorin & M. Peters
Barbara Budrich / Bundesinstitut für Berufsbildung
2024