Even in the best of both worlds, you can't have it all: How German voters navigate the trilemma of mixed-member proportionality
Electoral Studies
2024
90
102797
“Yes, I Can!” A Systematic Review and Meta-Analysis of Intervention Studies Promoting Teacher Self-Efficacy
Review of Educational Research
2024
Where salience goes beyond authenticity
Zeitschrift für Pädagogische Psychologie
2024
38
1-2
15-25
Fostering diagnostic skills with simulations: A research synthesis of 237 studies in higher education
ICLS Conference at the ISLS Annual Meeting
2024
Bits, Bots und Bunsenbrenner. Einsatz digitaler Medien im MINT-Unterricht
Schulinternen Lehrerfortbildung am Jakob-Brucker-Gymnasium Kaufbeuren
2024
Geschlechterunterschiede im Bildungskontext. Einblicke in den aktuellen Forschungsstand und Ausblick auf den Unterricht
Pädagogischen Landesinstitut Rheinland-Pfalz
2024
Geographical inequalities in global forest science: A bibliometric perspective
Forest Policy and Economics
2024
165
103250
Staatliche Registrierungspflicht für Influencer in Spanien – Rechtsetzung mit Augenmaß oder überflüssige Verbürokratisierung?
MMR-Aktuell
2024
10
Jun
01487
Psychological and Behavioural Aspects of the COVID-19 Pandemic: Systematic Evidence and Takeaways
191-219
Behavioural Economics and Policy for Pandemics
Joan Costa-Font & Matteo M. Galizzi
Cambridge University Press & Assessment
2024
Datennutzung im European Health Data Space Chancen und Risiken für Forschung und Innovation
2024