Benutzer: Gast  Login
Titel:

What does Well-Designed Adaptivity Mean for Drivers? A Research Approach to Develop Recommendations for Adaptive In-Vehicle User Interfaces that are Understandable, Transparent and Controllable

Dokumenttyp:
Konferenzbeitrag
Autor(en):
Graefe, Julia; Engelhardt, Doreen; Bengler, Klaus
Nicht-TUM Koautoren:
nein
Kooperation:
-
Intellectual Contribution:
Discipline-based Research
Kongress- / Buchtitel:
13th International Conference on Automotive User Interfaces and Interactive Vehicular Applications
Kongress / Zusatzinformationen:
Leeds UK
Verlag / Institution:
ACM
Publikationsdatum:
09.09.2021
Jahr:
2021
Jahr / Monat:
2021-09
Monat:
Sep
Nachgewiesen in:
Scopus
Volltext / DOI:
doi:10.1145/3473682.3480261
Key publication:
Ja
Peer reviewed:
Ja
International:
Ja
commissioned:
not commissioned
Interdisziplinarität:
Ja
Leitbild:
;
Technology:
Ja
Ethics und Sustainability:
Nein
 BibTeX