Eye movements during the reading of word problems. Anvances in the use of eye tracking data
1759-1762
Beiträge zum Mathematikunterricht 2018
der Universität Paderborn, Fachgruppe Didaktik der Mathematik
WTM-Verlag
2018
Collaborative epistemic writing and writing-to-learn in mathematics: can it foster mathematical argumentation competence?
RISTAL
2018
1
134-148
Psychological theories in mathematics education: introduction to the special issue
Journal für Mathematikdidaktik
2018
39
1
1-6
How the eyes add fractions: Adult eye movement patterns during fraction addition problems
Journal of Numerical Cognition
2018
4
2
Whole number thinking, learning and development: Neuro-cognitive, cognitive and developmental approaches
137-167
Building the Foundation: Whole numbers in the primary grades
Springer, Cham
2018
Systematizing Professional Knowledge of Medical Doctors and Teachers: Development of an Interdisciplinary Framework in the Context of Diagnostic Competences
Education Sciences
2018
8
4
207
Analyse der Diagnosekompetenzen von Studierenden des Grundschullehramtes in simulationsbasierten Lernumgebungen
1979–1982
Beiträge zum Mathematikunterricht 2018
Fachgruppe Didaktik der Mathematik der Universität Paderborn
WTM-Verlag
2018
Zuwanderung und Erfolg aus Sicht der PISA-Studie: Ein Gesamtüberblick von 2000 bis 2015
249–283
Handbuch Migration und Erfolg
P. Genkova & A. Riecken
Springer
2018
Erfassung von mathematischer Argumentationskompetenz an der Hochschule: Überprüfung von Kompetenzstrukturmodellen in der Teilbarkeitslehre
1895–1898
Beiträge zum Mathematikunterricht 2018
Fachgruppe Didaktik der Mathematik der Universität Paderborn
WTM-Verlag
2018
Sprache und Kommunikation in der beruflichen Aus- und Weiterbildung. Ein interdisziplinäres Handbuch
Die Förderung neu Zugewanderter an beruflichen Schulen
C. Efing & K. H. Kiefer
Narr
2018