Benutzer: Gast  Login
Titel:

Fictional Video Cases on Parent-Teacher Conversations: Authenticity in the Eyes of Teachers and Teacher Education Students

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Deng, Mengsi; Aich, Gernot; Bakaç, Cafer; Gartmeier, Martin
Nicht-TUM Koautoren:
ja
Kooperation:
national
Intellectual Contribution:
Learning and Pedagogical Research
Zeitschriftentitel:
Education Sciences
Journal gelistet in FT50 Ranking:
nein
Jahr:
2020
Band / Volume:
10
Heft / Issue:
3
Seitenangaben Beitrag:
63
Volltext / DOI:
doi:10.3390/educsci10030063
Verlag / Institution:
MDPI AG
E-ISSN:
2227-7102
Publikationsdatum:
07.03.2020
Urteilsbesprechung:
0
Key publication:
Nein
Peer reviewed:
Ja
commissioned:
not commissioned
Technology:
Nein
Interdisziplinarität:
Nein
Leitbild:
;
Ethics und Sustainability:
Ja
 BibTeX
Versionen