Benutzer: Gast  Login
Sortieren nach:
und:
Mehr ...

Yaoyao Zhang
The Transformation, Contradiction and Conflicts Brought by British Degree Apprenticeship
Journal of Education and Social Policy
2022
9(1)
25-31

Mehr ...

Yaoyao Zhang, Wenli Wang
Comparision of Sino-German Students’ Attitudes toward Dual-System Vocational Education —— Based on Hofstede’s Cultural Dimension Theory
Vocational Education Development and Research
2022
4
Dec
69-78

Mehr ...

Ludwig, Tobias; Pittich, Daniel
Kompetenzen von Morgen - Wie sich aus technischen Innovationen und Prozessen Kompetenzen ableiten lassen
Tagungsheft 7. JOTED Technikdidaktik-Symposium: Erweiterung des Lehrens und Lernens durch Technologien
Journal of Technical Education (JOTED)
2022

Mehr ...

Ludwig, Tobias; Pittich, Daniel
Competence development in a student-centered learning environment
IEEE EDUCON 2022
2022

Mehr ...

Semke, Edwin; Theobald, Wanda; Genova, Petia
Stereotype Threat and Faultlines Based on Cultural Diversity in Engineering Education in Germany
International Journal of Engineering Education
2022
38
3
719–726

Mehr ...

Theobald, Wanda;Semke, Edwin
Viel Licht und neue Aufgaben – Münchner Perspektiven zu kultureller Diversität an deutschen Hochschulen
Diversity nutzen und annehmen
Springer Fachmedien Wiesbaden
2022

Mehr ...

Semke, Edwin;Theobald, Wanda
Der Weg der kulturellen Annäherung – Vergleich der Gruppengrenzen in der Hochschul- und Betriebswelt
Diversity nutzen und annehmen
Springer Fachmedien Wiesbaden
2022

Mehr ...

Trikoili, Anna; Georgiou, Despoina
Teaching during the Pandemic: Greek Primary School Teachers’ Technology Acceptance
European Association for Practitioner Research on Improving Learning (EAPRIL)
2022

Mehr ...

Ludwig, Tobias; Buschmann, Birger; Talke, Daniel
Systematization and structuring of AMC-processes for quality assurance and qualification concepts
ASTM International Conference on Additive Manufacturing
2022

Mehr ...

Pittich, Daniel
Project-based learning in competence and student-centered learning environments
Tallinn, Estonia
2022