mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
More Searchfields
Reset
Search
Simple search
mediaTUM Content
University Bibliography
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
Research Centers
TUM Board of Management
Functional Units
Partnerschaftliche Einrichtungen
Schools
TUM School of Computation, Information and Technology
(44657)
TUM School of Engineering and Design
Center of Life and Food Sciences Weihenstephan
TUM School of Management
TUM School of Medicine and Health
TUM School of Natural Sciences
(14125)
TUM School of Social Sciences and Technology
(8917)
Schülerforschungszentrum Berchtesgadener Land
Examination Papers
(218)
Departments
(4981)
Ehemalige Einrichtungen
(1095)
TUM Campus Straubing für Biotechnologie und Nachhaltigkeit
Service Facilities
TUM Institute for LifeLong Learning
Central Administration
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Publikationen
2015
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Document type:
Buchbeitrag
Author(s):
Wittmann, E.; Schirmer, H.
Title:
Überzeugungen über Mathematik in der kaufmännischen Bildung. Befunde aus einer explorativen Studie
Pages contribution:
131- 156
Editor:
A. Rausch, A., J. Warwas,, J. Seifried, E. Wuttke
Book title:
Konzepte und Ergebnisse ausgewählter Forschungsfelder der beruflichen Bildung. Festschrift für Detlef Sembill
Publisher:
Schneider Hohengehren
Publisher address:
Baltmannsweilser
Year:
2015
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Departments
Educational Sciences
Lehrstuhl für Berufspädagogik (Prof. Wittmann)
2015
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2015
Fakultäten
TUM School of Education
Lehrstuhl für Berufspädagogik (Prof. Wittmann)
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Publikationen
2015