Investigating Visitor Profiles as a Valuable Addition to Museum Research
International Journal of Science Education, Part B
2015
5
4
357-374
MESH – Ein Verfahren zur Erfassung metakognitiver Strategien beim Lernen mit Hypermedien [Metacognitive Strategy Inventory for Learning with Hypermedia]
2015
Short- and long-term effects of students’ self-directed metacognitive prompts on navigation behavior and learning performance
Computers in Human Behavior
2015
52
293-306
Order Ethics: Bridging the Gap Between Contractarianism and Business Ethics
Journal of Business Ethics
2015
136
4
687-697
Wissen über Inklusion als gedankliches Netz - Vergleich zwischen Studierenden des beruflichen und des sonderpädagogisichen Lehramts mithilfe von Concept-Maps
Zeitschrift für Heilpädagogik
2015
66
Dec
609-622
Towards a Competency Model for Object-Oriented Programming
Proceedings of the 2015 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education - ITiCSE '15
ACM Press
2015
Identifying and formulating teachers’ beliefs and motivational orientations for computer science teacher education
Studies in Higher Education
2015
41
11
1958-1973
Sprache im Beruf in Bildungsgängen der beruflichen Fachrichtung Ernährung und Hauswirtschaft
Haushalt in Bildung & Forschung
2015
4
1
54-70