Benutzer: Gast  Login
Titel:

Empowering Interdisciplinary Expertise: Evaluating the Impact of Chalange-Based Learning on AI and Sustainability Literacy in Higher Education

Dokumenttyp:
Konferenzbeitrag
Autor(en):
Zönnchen, Benedikt; Böhm, Charlotte; von Schwichow, Helene; Socher, Gudrun; Wurster, Stefan
Seitenangaben Beitrag:
5998-6007
Stichworte:
Challenge-based-learning, sustainability and AI, design thinking
Herausgeber:
iated DIGITAL LIBRARY
Kongress- / Buchtitel:
EDULEARN Proceedings
Verlag / Institution:
IATED
Publikationsdatum:
01.07.2024
Jahr:
2024
Jahr / Monat:
2024-07
Seiten:
5998-6007
Print-ISBN:
978-84-09-62938-1
Serientitel:
Empowering Interdisciplinary Expertise
Serien-ISSN:
2340-1117
Sprache:
en
Erscheinungsform:
WWW
Volltext / DOI:
doi:10.21125/edulearn.2024.1433
 BibTeX