User: Guest  Login
Faculty/School:
Fakultät für Informatik
Advisor:
Brügge, Bernd (Prof. Ph.D.)
Referee:
Brügge, Bernd (Prof. Ph.D.); Klinker, Gudrun J. (Prof. Ph.D.); Broy, Manfred (Prof. Dr. Dr. h.c.)
Format:
Language:
Subject group:
DAT Datenverarbeitung, Informatik
Keywords:
augmented reality; wearable computers; intelligent environments; ubiquitous computing; software framework; ad-hoc systems
Translated keywords:
erweiterte Realität; tragbare Computer; intelligente Umgebungen; Ubquitous Computing; Software Framework; Ad-hoc Systeme
Controlled terms:
Softwareentwicklung; Komponente ; Erweiterte Realität ; Ubiquitous computing; Ad-hoc-Netz
TUM classification:
DAT 250d; DAT 310d; DAT 610d