Benutzer: Gast  Login
Titel:

Long-term is no term: A systematic review of learning effects and the understanding of “long-term” in the context of driver-vehicle interaction

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Nkusi, Elena Malaika; Grabbe, Niklas; Bengler, Klaus
Nicht-TUM Koautoren:
nein
Kooperation:
-
Intellectual Contribution:
Discipline-based Research
Zeitschriftentitel:
Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour
Journal gelistet in FT50 Ranking:
nein
Jahr:
2025
Band / Volume:
112
Seitenangaben Beitrag:
111-137
Volltext / DOI:
doi:10.1016/j.trf.2025.03.027
Verlag / Institution:
Elsevier BV
E-ISSN:
1369-8478
Publikationsdatum:
01.07.2025
Urteilsbesprechung:
None
Key publication:
Ja
Peer reviewed:
Ja
commissioned:
commissioned by government agency
Technology:
Ja
Interdisziplinarität:
Ja
Leitbild:
;
Ethics und Sustainability:
Nein
SDG:
;
 BibTeX