Putting Educational Knowledge of Prospective Teachers to the Test
Student Learning in German Higher Education
Springer Fachmedien Wiesbaden
2020
The potential of digital tools to enhance mathematics and science learning in secondary schools: A context-specific meta-analysis
Computers & Education
2020
153
103897
Simulation-Based Learning in Higher Education: A Meta-Analysis
Review of Educational Research
2020
90
4
499--541
Narrowing the gender gap in non-cognitive student outcomes through interventions: A meta-analysis.
GEBF 2020 (Cancelled)
8. Tagung der Gesellschaft für empirische Bildungsforschung
2020
Schülervoraussetzungen im Blick: Wie Lehramtsstudierende Schülerprofile wahrnehmen und diagnostizieren
GEBF 2020 (Cancelled)
8. Tagung der Gesellschaft für empirische Bildungsforschung
2020
Identifying high-achieving students -- A comparison of two approaches.
AERA 2020 (Cancelled)
Annual Meeting of the American Educational Research Association (AERA)
2020
Inwiefern kann Elternbeteiligung den schulischen Erfolg von benachteiligten Kindern fördern? Ein systematischer Überblick.
GEBF 2020 (Cancelled)
8. Tagung der Gesellschaft für empirische Bildungsforschung (GEBF)
2020
Unterrichtsbeteiligung multidimensional betrachtet: Beteilungsmuster und deren Zusammenhang mit dem Fähigkeitsselbstkonzept und der Leistung
GEBF 2020 (Cancelled)
8. Tagung der Gesellschaft für empirische Bildungsforschung (GEBF)
2020
Narrowing the gender gap in non-cognitive student outcomes through interventions: a meta-analysis.
GEBF 2020 (Cancelled)
8. Tagung der Gesellschaft für empirische Bildungsforschung (GEBF)
2020
Closing the gender gap in motivational-affective student factors with interventions: a meta-analysis.
JURE 2020 (Cancelled)
2020