mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
All data
Titel
Autor
Jahr
Less Searchfields
Reset
Search
Simple search
mediaTUM Content
University Bibliography
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
Research Centers
TUM Board of Management
Functional Units
Partnerschaftliche Einrichtungen
Schools
TUM School of Computation, Information and Technology
(44724)
TUM School of Engineering and Design
Center of Life and Food Sciences Weihenstephan
TUM School of Management
TUM School of Medicine and Health
TUM School of Natural Sciences
(14148)
TUM School of Social Sciences and Technology
(8928)
Schülerforschungszentrum Berchtesgadener Land
Examination Papers
(218)
Departments
(4992)
Ehemalige Einrichtungen
(1095)
TUM Campus Straubing für Biotechnologie und Nachhaltigkeit
Service Facilities
TUM Institute for LifeLong Learning
Central Administration
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Publikationen
2017
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Original title:
Fostering Scientific Reasoning and Argumentation: Two Meta- Analytic Studies on Interventions from Primary to Higher Education
Author:
Engelmann, Katharina
Document type:
Dissertation
University:
Ludwig-Maximilians-Universität
Place of Publication:
München
Language:
de
WWW:
http://mediatum.ub.tum.de/?id=1473864
Last change:
08.06.2022
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Publikationen
2017
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Departments
Educational Sciences
Lehrstuhl für Lehren und Lernen mit Digitalen Medien (Prof. Bannert)
2017