- Titel:
The Playful Le arning Approach for Learning How to Program: A Structured Lesson Plan
- Dokumenttyp:
- Konferenzbeitrag
- Autor(en):
- Robert Heininger, Victor Seifert. Loina Prifti, Matthias Utesch, Helmut Krcmar
- Nicht-TUM Koautoren:
- nein
- Kooperation:
- -
- Seitenangaben Beitrag:
- 215-230
- Intellectual Contribution:
- Learning and Pedagogical Research
- Herausgeber:
- Pucihar, A.; Borštnar, M. K.; Kittl, C.; Ravesteijn, P.; Clarke, R.; Bons, R.
- Kongress- / Buchtitel:
- 30th Bled eConference. Digital Transformation – From Connecting Things to Transforming Our Lives
- Kongress / Zusatzinformationen:
- Bled, Slovenia
- Ausrichter der Konferenz:
- University of Maribor
- Jahr:
- 2017
- Monat:
- Jun
- Seiten:
- 16
- Key publication:
- Nein
- Peer reviewed:
- Ja
- International:
- Ja
- Book review:
- Nein
- commissioned:
- not commissioned
- Interdisziplinarität:
- Ja
- Leitbild:
- ;
- Ethics und Sustainability:
- Nein
- BibTeX