Benutzer: Gast  Login
Titel:

The Playful Le arning Approach for Learning How to Program: A Structured Lesson Plan

Dokumenttyp:
Konferenzbeitrag
Autor(en):
Robert Heininger, Victor Seifert. Loina Prifti, Matthias Utesch, Helmut Krcmar
Nicht-TUM Koautoren:
nein
Kooperation:
-
Seitenangaben Beitrag:
215-230
Intellectual Contribution:
Learning and Pedagogical Research
Herausgeber:
Pucihar, A.; Borštnar, M. K.; Kittl, C.; Ravesteijn, P.; Clarke, R.; Bons, R.
Kongress- / Buchtitel:
30th Bled eConference. Digital Transformation – From Connecting Things to Transforming Our Lives
Kongress / Zusatzinformationen:
Bled, Slovenia
Ausrichter der Konferenz:
University of Maribor
Jahr:
2017
Monat:
Jun
Seiten:
16
Key publication:
Nein
Peer reviewed:
Ja
International:
Ja
Book review:
Nein
commissioned:
not commissioned
Interdisziplinarität:
Ja
Leitbild:
;
Ethics und Sustainability:
Nein
 BibTeX