Krause, Sabine; Fehn, Fabian; Armbruster, Stefan; Richner, Marko; Busch, FritzZeitliche und räumliche Durchdringung automatisierter Fahrzeuge – eine Untersuchung für die SchweizStraßenverkehrstechnik20222
Krause, S.;Busch, F.Identification of hazards in urban driving situations using accident categorizations2020 IEEE Intelligent Vehicles Symposium (IV)IEEE2020
Krause, S.; Busch, F.New Insights into Road Accident Analysis through the Use of Text Mining Methods6th International Conference on Models and Technologies for Intelligent Transportation Systems (MT-ITS)2019
Krause, Sabine; Fehn, FabianEstimation of Passenger-Car-Equivalents for New Forms of Mobility2019
Krause, S.Development of a Database for the Description and Analysis of Use Cases for Automated Driving98th Annual Meeting of the Transportation Research Board (TRB 2019)2019
So,J.; Krause, S.; Kaths, J.; Tian, L.; Moon, Y. J.:A proactive emergency vehicle control strategy based on automated driving technologiesTransportation Research Board (TRB) 97th Annual Meeting2018
Krause, S.; Motamedidehkordi, N.; Hoffmann, S.; Busch, F.; Hartmann, M.; Vortisch, P.Auswirkungen des teil- und hochautomatisierten Fahrens auf die Kapazität der Fernstraßeninfrastruktur2017
Krause, S.; Motamedidehkordi, N.; Hoffmann, S.; Busch, F.Mikroskopische Simulation von automatisierten Fahrzeugen zur Ermittlung der Wirkungen auf die Kapazität von AutobahnenStraßenverkehrstechnik2017831-838
Hartmann, M; Motamedidehkordi, M.; Krause, S.; Hoffmann, S.; Vortisch, P; Busch, F.Impact of Automated Vehicles on Capacity of the German Freeway Network2017
Krause, S.; Motamedidehkordi, N.; Hoffmann, S.; Busch, F.Mikroskopische Simulation von teil- und hoch-automatisierten Fahrzeugen zur Ermittlung der Wirkungen auf die Kapazität der Fernstraßen-infrastrukturHeureka '17, Optimierung in Verkehr und Transport FGSV Verlag2017