Benutzer: Gast  Login
Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Trippas, Dries; Pachur, Thorsten
Nicht-TUM Koautoren:
ja
Kooperation:
international
Titel:
Nothing compares: Unraveling learning task effects in judgment and categorization.
Intellectual Contribution:
Discipline-based Research
Zeitschriftentitel:
Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition
Journal gelistet in FT50 Ranking:
nein
Jahr:
2019
Band / Volume:
45
Heft / Issue:
12
Seitenangaben Beitrag:
2239-2266
Volltext / DOI:
doi:10.1037/xlm0000696
Verlag / Institution:
American Psychological Association (APA)
E-ISSN:
1939-12850278-7393
Publikationsdatum:
01.12.2019
Urteilsbesprechung:
0
Key publication:
Nein
Peer reviewed:
Nein
commissioned:
not commissioned
Technology:
Nein
Interdisziplinarität:
Nein
Leitbild:
;
Ethics und Sustainability:
Nein
 BibTeX