Titel:
PlayMINT - Still Playing or Already Leading? Design of a Digital Learning Game to Promote Female STEM Students’ Innovative Work Behavior and Digital Leadership
Dokumenttyp:
Konferenzbeitrag
Autor(en):
Hagerer, I.; Treffers, T.; Hoffmann, A.; Richly, C.; Baier, S.; Welpe, I.
Nicht-TUM Koautoren:
nein
Kooperation:
-
Intellectual Contribution:
Discipline-based Research
Kongress- / Buchtitel:
Proceedings of the 14th European Conference on Game Based Learning
Kongress / Zusatzinformationen:
Virtual
Jahr:
2020
Monat:
Sep
Seiten:
808-811
Volltext / DOI:
doi:10.34190/GBL.20.177
Key publication:
Nein
Peer reviewed:
Ja
commissioned:
commissioned by government agency
Interdisziplinarität:
Ja
Leitbild:
;
Technology:
Ja
Ethics und Sustainability:
Ja
BibTeX
Versionen
Angezeigte Version: Version 2 (Aktuelle Version) vom
01.03.2022, 08:05:29
von
Octavianus, Edo
Andere Versionen des Dokuments: