- Titel:
Promoting students’ digital health literacy: does learning in school make a difference?
- Dokumenttyp:
- Zeitschriftenaufsatz
- Autor(en):
- Renninger, D; Stauch, L; Fischer, L; Hartmann, A; Ranow, P; Dadacznyski, K; Okan, O
- Dewey Dezimalklassifikation:
- 610 Medizin und Gesundheit
- Zeitschriftentitel:
- European Journal of Public Health
- Jahr:
- 2023
- Band / Volume:
- 33
- Heft / Issue:
- Supplement_2
- Reviewed:
- ja
- Sprache:
- en
- Volltext / DOI:
- doi:10.1093/eurpub/ckad160.741
- Verlag / Institution:
- Oxford University Press (OUP)
- E-ISSN:
- 1101-12621464-360X
- Impact Factor:
- 4,424
- Scimago-Quartil:
- Q1
- Publikationsdatum:
- 01.10.2023
- Semester:
- WS 23-24
- TUM Einrichtung:
- Professur Health Literacy
BibTeX