mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
mediaTUM Content
University Bibliography
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
Research Centers
TUM Board of Management
Functional Units
Partnerschaftliche Einrichtungen
Center for Digital Technology and Management (CDTM)
fortiss
(1)
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
(430)
PISA
(384)
Kurzberichte
(2)
Berichtsbände
(6)
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
(338)
2023
(5)
2022
(11)
2021
(23)
2020
(33)
2019
(42)
2018
(22)
2017
(40)
2016
(14)
2015
(6)
2014
(12)
2013
(10)
2012
(14)
2011
(13)
Abschlussarbeiten
(3)
Presseberichte
(26)
Schools
Service Facilities
TUM Institute for LifeLong Learning
Central Administration
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Partnerschaftliche Einrichtungen
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
PISA
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
2021
10.1007/s10648-020-09532-2
Title:
Student Characteristics in the Eyes of Teachers: Differences Between Novice and Expert Teachers in Judgment Accuracy, Observed Behavioral Cues, and Gaze
Document type:
Zeitschriftenaufsatz
Author(s):
Seidel, Tina; Schnitzler, Katharina; Kosel, Christian; Stürmer, Kathleen; Holzberger, Doris
Journal title:
Educational Psychology Review
Year:
2020
Journal volume:
33
Journal issue:
1
Pages contribution:
69-89
Fulltext / DOI:
doi:10.1007/s10648-020-09532-2
Publisher:
Springer Science and Business Media LLC
E-ISSN:
1040-726X1573-336X
Date of publication:
11.05.2020
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Partnerschaftliche Einrichtungen
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
PISA
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
2021