mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
mediaTUM Content
University Bibliography
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
Research Centers
TUM Board of Management
Functional Units
Partnerschaftliche Einrichtungen
Center for Digital Technology and Management (CDTM)
fortiss
(1)
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
(430)
PISA
(384)
Kurzberichte
(2)
Berichtsbände
(6)
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
(338)
2023
(5)
2022
(11)
2021
(23)
2020
(33)
2019
(42)
2018
(22)
2017
(40)
2016
(14)
2015
(6)
2014
(12)
2013
(10)
2012
(14)
2011
(13)
Abschlussarbeiten
(3)
Presseberichte
(26)
Schools
Service Facilities
TUM Institute for LifeLong Learning
Central Administration
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Partnerschaftliche Einrichtungen
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
PISA
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
2021
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Title:
Is the school context associated with instructional quality? The effects of social composition, leadership, teacher collaboration, and school climate
Document type:
Zeitschriftenaufsatz
Author(s):
Holzberger, Doris; Schiepe-Tiska, Anja
Journal title:
School Effectiveness and School Improvement
Year:
2021
Journal volume:
32
Journal issue:
3
Pages contribution:
465-485
Fulltext / DOI:
doi:10.1080/09243453.2021.1913190
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Partnerschaftliche Einrichtungen
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
PISA
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
2021