mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
mediaTUM Content
University Bibliography
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
Research Centers
TUM Board of Management
Functional Units
Partnerschaftliche Einrichtungen
Center for Digital Technology and Management (CDTM)
fortiss
(1)
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
(430)
PISA
(384)
Kurzberichte
(2)
Berichtsbände
(6)
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
(338)
2023
(5)
2022
(11)
2021
(23)
2020
(33)
2019
(42)
2018
(22)
2017
(40)
2016
(14)
2015
(6)
2014
(12)
2013
(10)
2012
(14)
2011
(13)
Abschlussarbeiten
(3)
Presseberichte
(26)
Schools
Service Facilities
TUM Institute for LifeLong Learning
Central Administration
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Partnerschaftliche Einrichtungen
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
PISA
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
2022
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Title:
Expectancy-value profiles in math: How are student-perceived teaching behaviors related to motivational transitions?
Document type:
Zeitschriftenaufsatz
Author(s):
Lazarides, Rebecca; Schiepe-Tiska, Anja; Heine, Jörg-Henrik; Buchholz, Janine
Journal title:
Learning and Individual Differences
Year:
2022
Journal volume:
98
Pages contribution:
102198
Fulltext / DOI:
doi:10.1016/j.lindif.2022.102198
Publisher:
Elsevier BV
E-ISSN:
1041-6080
Date of publication:
01.08.2022
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Partnerschaftliche Einrichtungen
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
PISA
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
2022