mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
mediaTUM Content
University Bibliography
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
Research Centers
TUM Board of Management
Functional Units
Partnerschaftliche Einrichtungen
Center for Digital Technology and Management (CDTM)
fortiss
(1)
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
(430)
PISA
(384)
Kurzberichte
(2)
Berichtsbände
(6)
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
(338)
2023
(5)
2022
(11)
2021
(23)
2020
(33)
2019
(42)
2018
(22)
2017
(40)
2016
(14)
2015
(6)
2014
(12)
2013
(10)
2012
(14)
2011
(13)
Abschlussarbeiten
(3)
Presseberichte
(26)
Schools
Service Facilities
TUM Institute for LifeLong Learning
Central Administration
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Partnerschaftliche Einrichtungen
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
PISA
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
2022
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Title:
Supporting student motivation in class: the motivational potential of tasks
Document type:
Zeitschriftenaufsatz
Author(s):
Heinle, Anna; Schiepe-Tiska, Anja; Reinhold, Frank; Heine, Jörg-Henrik; Holzberger, Doris
Journal title:
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Year:
2022
Journal volume:
25
Journal issue:
2
Pages contribution:
453-470
Fulltext / DOI:
doi:10.1007/s11618-022-01090-3
Publisher:
Springer Science and Business Media LLC
E-ISSN:
1434-663X1862-5215
Date of publication:
01.04.2022
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Partnerschaftliche Einrichtungen
Zentrum für internationale Bildungsvergleichsstudien
PISA
Publikationen PISA-Arbeitsgruppe
2022